NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak złożyć zamówienie?

Wystarczy kliknąć na produkt, który nas interesuje, a następnie wybrać ilość sztuk, kolor, wersję, wymiary i materiał jaki nas interesuje. Taki produkt dodajemy do koszyka. Jeśli chcemy wybrać kolejną naklejkę na ścianę możemy kontynuować zakupy. Gdy chcemy sfinalizować zamówienie postępujemy zgodnie ze wskazówkami zawartymi w koszyku. W razie jakichkolwiek trudności zapraszamy do kontaktu.

Jakie są dostępne formy płatności?

Za złożone w naszym sklepie zamówienie można zapłacić tradycyjnym przelewem, gotówką przy odbiorze lub za pośrednictwem szybkich płatności – Przelewy24.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, jednak należy zgłosić chęć otrzymania faktury VAT podczas składania zamówienia. W okienku „Miejsce na komentarz do Twojego zamówienia” prosimy podać pełne dane do faktury (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres, NIP).

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od formy płatności i rozmiarów naklejek można wybrać przesyłkę za pobraniem, paczkę pocztową lub list polecony priorytetowy. Koszt dostawy wynosi odpowiednio: 19,50 zł, 15,50 zł lub 10,00 zł. Możliwe formy dostawy ukażą się w koszyku przy finalizowaniu zamówienia.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Dopuszczamy taką możliwość po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami i ustaleniu szczegółów.

Jak długo oczekuje się na realizację zamówienia?

Zamówienia realizowane są w terminie do 4 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na koncie w przypadku wyboru płatności tradycyjnym przelewem lub za pośrednictwem Przelewy24, a w pozostałych przypadkach od złożenia zamówienia. W przypadku bardziej skomplikowanych zamówień zastrzegamy sobie prawo – po konsultacji z klientem – wydłużenia terminu realizacji złożonego zamówienia. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru formy dostawy i nie powinien przekroczyć 4 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.

Jak zmienić zamówienie?

Jest możliwość zmodyfikowania złożonego zamówienia, ale jedynie w ciągu pierwszych 12 godzin od chwili otrzymania potwierdzenia mailowego o poprawnym złożeniu zamówienia. W tym celu należy skontaktować się z nami mailowo bądź telefonicznie.

Czy można zwrócić zakupiony towar?

Niestety, nie przewidujemy takiej możliwości, ponieważ nasze dekoracje zostają wyprodukowane po złożeniu zamówienia przez klienta według wskazanej przez niego specyfikacji i za jego zgodą.

Czy można zamówić wzór, który nie jest dostępny w sklepie?

Oczywiście, gorąco zachęcamy do składania indywidualnych zamówień. W tym celu należy skontaktować się z nami mailowo bądź telefonicznie.

Jakie są różnice między naklejkami winylowymi a welurowymi?

Naklejki winylowe produkowane są z bardzo cienkiej folii PCV, natomiast welur jest grubszy, a w dotyku przypomina zamsz. O szczegółowych różnicach można przeczytać na naszym blogu.

Jak prawidłowo aplikować naklejki na ścianę?

Do każdego zamówienia dodajemy ulotkę z instrukcją naklejania naszych nalepek, która dostępna jest również tutaj. Dokładny proces aplikacji można znaleźć również na naszym blogu.

Czy naklejkę można zdjąć ze ściany i przykleić ją ponownie w innym miejscu?

Niestety, klej na naszych naklejkach i materiał z jakiego są wyprodukowane nie są na tyle trwałe, by można było naklejkę przykleić ponownie. Należy również pamiętać, że po zdjęciu naklejki może pozostać ślad na ścianie – taki jak po zdjęciu obrazu ze ściany – farba będzie miała inny kolor.